пʼятницю, 16 травня 2014 р.

Модуль 11. Рефлексія

У цьому модулі я та мої колеги поділилися з іншими учасниками тренінгу створеними Планами вивчення теми, а також основними документами Портфоліо. Після перегляду та доопрацювання складових мого Портфоліо я з’ясувала, в чому переваги процесу ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна вправа може допомогти у навчанні учнів.
У цьому модулі я підготовила та продемонструвала  Портфоліо . Також я хочу запросити на презентацію результатів учнівських проектів батьків або учнів з інших класів, щоб використати цю подію для отримання учнями більшої кількості  коментарів та для того, щоб разом з членами спільноти відзначити успіхи учнів.
Коли учні розуміють, що не лише вчителі та однокласники будуть бачити результати їхньої роботи, а значно ширша аудиторія, то вони, як правило, приділяють більше часу та уваги своїм проектам. Це, безперечно, призводить до створення кращих проектів

Модуль 9-10. Рефлексія

Нарешті сьогодні останній день курсів, навчилися дуже багатьом речам, але тепер передімною завдання - як це все застосувати у навчальному процесі. Скажу чесно і відверто - є окремі моменти, що мене зацікавило - це використання ЗХД-схеми, розкробка Ключових, Змістових та Тематичних питань, які я обов'язково буду використовувати на своїх уроках. Щодо учнівських проекців - це насправді велика і важка робота для учнів, але водночас дуже цікава, яка надасть їм змогу краще засвоїти матеріал. Сьогодні я зрозуміла як  допомогти і в правильному напрямку наблизити учнів до досліджувальної теми. Я навчилася створювати презентацію для підтримки учнів у створені проектів, що дуже допоможе моїм учням при дослідженні теми. Я ще буду використовувати план впровадження, що допоможе мені розпочати роботу над проектом і успішно її завершити. Все це використовуючи у роботі, я хочу сформувати в учнів навички 21 століття, це допоможе їм у майбутньому самореалізуватися.

четвер, 15 травня 2014 р.

Модуль 7-8. Рефлексія

Я сьогодні працювала над створенням учнівської презентації, яку ще не доопрацювала, бо все ж таки це вже є дослідницька робота і вона вимагає більше часу для доведення її до відповідного вигляду. Також створювали форму оцінювання учнівських презентацій, яка допоможе учням самостійно оцінити свою роботу. Я б хотіла це використовувати на свої уроках, тобто створювати проекти, щось досліджувати, але виникає питання: Як це все робити, не відходячи від навчальної програми, оскільки для створення будь-якої дослідницької роботи потрібно, на мою думку, багато часу як на уроках., так і у позаурочний час, на що діти витрачати не хочуть. Яким чином це організувати? 

середу, 14 травня 2014 р.

Модуль 6. Рефлексія

На педраді обговорювали питання про безпечне та відповідальне використанні Інтернету, навчилися додавати забраження і посилання у вікі-середовищі.
Розглядали пошук інформації в інтернет-ресурсах для створення дослідницьких проектів, створювали різнопланові тести для опитування учнів саме: відкрите запитання, на яке немає однозначної відповіді і яке потребує розгорнутої відповіді, запитання з декількома правильними відповідями; запитання, на яке існує одна правильна відповідь тощо; використання Інтернету для здійснення спільної роботи учнів та вчителя при вивченні тем, виконання проектів, особливо з тими, що знаходяться поза межами класу.  

Модуль 5. Рефлексія

Ми обговорювали презентацію оцінювання навчальних потреб учнів, обговорювали в групі ідеї щодо використання Інтернету для розвитку навичок 21 століття. Ознайомилися з авторськими правами, правила оформлення посилань на використані джерела, пошук та збереження зображень з Інтернет-сайтів

вівторок, 13 травня 2014 р.

Модуль 3-4. Рефлексія

Ми сьогодні на заняттях працювали у парах, де обговорювали обрані теми, а саме: чому ми обрали саме ту тему, як ми думаємо використовувати ІКТ у даній роботі, і як проекти, що розроблятимуться учнями, будуть співвідноситися з реальним світом та їх життям. Проаналізували вимоги державних освітніх стандартів та програм, що відповідають обраній темі, визначали навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та спрямовані на формування навичок мислення 21 століття. Ознайомилися з Ключовими, Тематичними та Змістовими запитаннями проекту, з методами та інструментами оцінювання: ЗХД-схеми, організаційні діаграми. Навчилися  створювати презентації про основні ідеї вивчення теми, оформлення презентації, вбудування документів.

понеділок, 12 травня 2014 р.

Модуль 2. Метод проектів

Я ознайомилася з навичками, які необхідні учням у 21 столітті,  з методом навчальних проектів та наведеними прикладами, ідеями, щодо дизайну та змісту інформаційного буклету, що допоможе мені в подальшому створити власний буклет майбутнього  проекту. Цей розділ роботи є для мене цілком зрозумілим, сподіваюся, що на практиці жодних труднощів не виникатиме.